torsdag hela veckan

det suger att blogga från mobilen. det gårninte att få styckindelning och det är alltid error på sidan. någon som har förslag på någon annan bloggportal med lättare mobilblogg möjligheter?

sitter på tåget till jobbet nu. lämnade Novalie på dagis och hon bara skrattade och vinkade. stora hjärtat. idag jobbar jag bara till halv 3. dagis stänger kl 16 idag så jag ska åka och hämta henne :) brukar ju stänga på torsdagar men jag bytte så jag stänger imorgon istället då hon ändå ska till sin pappa. Vilken kanon mega mys eftermiddag/kväll vi får! Tänkte gå och handla någon god middag också. Nova hat jag fastnat för pippi, hon kan sitta i en hel timme och bara stirra. Igår hade mormor och morfat köpt en dvd spelare (med skärm, som man kan ta med sig och titta vartsom) så den kommer användas flitigt både i sängen och soffan. så kan hon titta på pippi medan mamma tittar på tvn. jag älskar ju pippi, så risken att jag hellre ser det är ju stor. men jag har en känsla av att det kan bli ett par år av pippi nu så jag tänkte försöka se så lite som möjligt nu så att jag inte tröttnar om några veckor.



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag bloggar ju på minbebis.com/blogg och tycker att det är bra. Man kan blogga via Wordpress-appen till den sidan vilket är himla smidigt :)

Svar: okej, tack. ska defenitivt överväga det :)
Amanda

2013-03-24 @ 17:25:20
URL: http://minbebis.com/blogg/medei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0