Söndag

Har jobbat 8 dagar irad så jag känner mig lite mör, men det är väldigt roligt! Imorgon ska jag jobba i Nacka butiken, väldigt trevlans ska det bli. Kul med lite ombyte ibland. Sen blir det förmodligen jobb på Tisdag också då Karro är hemma och vabbar. Men jag är ledig lördag och söndag! Det var många veckor sen jag var ledig en hel helg så det ska bli skönt, på lördag åker jag ut till landet till familjen, där även Novalie är med mormor och morfar. Dagis är ju stängt på fredag, och jag jobbar, så hon åker ut med dom så kommer jag efter på lördag :) Det är nog ingen riktig påsk utan djurö. Hon ska även få leta sitt första påskägg min lillskrutt! Ska fixa det i veckan, tips på något kul man kan ha i? Hon har inte tillräckligt starka tänder för segt godis än;) Hon kommer såklart inte fatta så mycket eller leta heller för den delen, men mamma får hjälpa lite :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0