Söndag igen

Novalie ligger i sängen och håller på och somnar, då passar mamman på att mysa lite i soffan. Det var mer än underbart att få hämta hem min älskling idag, lite extra underbart. När vi lämnat av bilen så gick vi hem och lagade tacosgratäng och sallad, Novalie slukade upp nästan allt, men det godaste var såsen. Knäppa unge:)
Imorgon ska jag leka supermom och lämna Nova på dagis kl 9 innan jag ger mig ut på äventyr som får bestå av att uträtta diverse ärenden och en eventuell tupplur beroende på hur natten blir. Sen ska jag hämta henne vid 13.30 för att vidare dra oss mot BVC! YES, 6 månader sedan sist och det ska bli super spännande att se hur mycket hon väger och hur lång hon är, och så blir det eventuellt en spruta också men vi får se hur dom har planerat. God kväll kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0