Soliga måndag

Vilken fantastisk dag! Jag blir lite smått rastlös av att vara ledig men har lovat att försöka njuta av dagen, så det är precis vad jag ska göra! Har dock lite att stå i så det måste också ordnas med. Tvätten är i gång, diska kan jag inte göra än, måste köpa nya disktabletter. Men under tiden sitter jag och fixar lite bilder som är tänkt till ett collage som jag ska ta med till dagis. Sedan tänkte jag ge mig ut på en promenad innan det är dags att ta båten över till dagis kl 13.10. De skrev och frågade om jag kunde jobba i ringen idag, vilket jag såklart hemskt gärna hade gjort om vi inte skulle till bvc kl 14, det var mitt i passet så det blir svårt att styra om. Sen såg jag i kalendern att jag bara har varit ledig en dag sen vi första dagen på dagis den 25/2 så det kan vara ganska skönt att samla lite ny energi också. För att vara hysteriskt allergisk mot utropstecken så har jag börjat göra förfärligt många, det gör ont i mig! Ville bara säga det! Nej, fy.. Åter till sysslorna. ha en skön dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0