HAHA

Jag har satt igång min gamla dator som innehåller dokument och musik så långt tillbaka som år 2000. Sjukt roligt. Nu hittade jag lite utklipp från en tidning som jag gjorde med några i klassen när vi gick i 8an eller 9an. Jag är glad att se att jag var rolig redan då.

"Göran har bestämt sig, han vill inte avgå, han är så maktgalen att han gör allt för att förbli statsminister- om han så måste bli kvinna!

 

Göran Persson har tagit intryck                         

av den pågående debatten om fler

 kvinnor på ledande poster inom

 industri och politik. Att Persson

 skulle avgå har aldrig varit ett

allternativ. Han trivs i rollen som

 landsfader och föredrar en roll

 som lansmoder framför avgång.

Ett första steg i förändringen är

 skilsmässan från Annika.

 Göran-Görel, kan inte både bli

kvinna och vara lesbisk. Ryktena om

 romansen med systembolagets

 chef Anita Stren är felgrundade,

 det är helt enkelt så att Persson

 lär ha sagt:

- ” om någon ska skära i mig så gäller det att vara rejält bedöva och Anita har gått om sprit för                              ändamålet.”                  

Persson uppmanar börsbolagens

 chefer till könsbyte. Sanninge

 bakom Percy Barneviks utträde

 ur ABB var enligt källor att

 Percy inte var redo för detta

ingrepp. Han har uppgett att:

-” jag har inget emot att byta kön, men skägget, det rakar jag aldrig av!”                                                     

 

Kommentarer
Postat av: elon

Hahaha

2013-03-11 @ 18:16:07
Postat av: Elin 22år & vill bli mamma

Det är kul med gamla saker :D

2013-03-15 @ 20:36:38
URL: http://eluus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0