veckan som gått

Vilken blogg torka det blev i veckan. I måndags när jag satt här och skulle kolla på idrottsgalan så slutade tv och internet att fungera, jag hade precis fått mens, hade ingen choklad, inga böcker och inget att göra. så jag fällde en tår och tog ett glas vin. Det hjälpte lite. På Onsdagen kom det någon och bytte ut mitt modem som visade sig ha gått sönder.

Har haft en super mysig vecka med massa mys med min bebis och fina vänner. Helgen bestod av jobb så det har inte hänt så mycket. Resten av veckan ser likadan ut. Imorgon slutar jag kl 13 och ska möta upp Amandus. Hon hämtar Novalie hos min farfar eftersom hon ändå är i Haninge, så att jag skulle slippa åka från Åkersberga till Haninge och sen tillbaka till stan. Hur gullig är hon? så jag ska möta upp henne i stan för lunch och mys. Sen följer vi med henne på några visningar och sen hem till mig för middag. Bra måndag? ja jag kan tro det.

det blir mycket fler uppdateringar och bilder på instagram @amandon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0