Utkast: Jan. 06, 2013

Vilken långdag! Novalie vaknade 7.30 trots att vi kunde sova en timme till, upp och käka och mysa innan hon skulle till mormor och morfar och jag skulle till jobbet. Seg, lugn dag. Hem, hämta Nova, laga mat, bada, städa, diska. Och nu ligger hon och dricker välling i sängen, det har varit tyst en stund så jag hoppas hon har somnat. Själv tänkte jag sätta på en film ja. Jag har inte bestämt riktigt hur jag ska göra med mina privata inlägg än så tills jag har kommit på det så tänker jag inte ge ut lösenordet till några fler. Det är tänkt som en dagbok bara för mig och mina närmaste vänner, som jag kan gå tillbaka till och reflektera över mina tankar. Och det som skrivs där ska stanna där och jag vet ju inte alls vad folk går runt och pratar om. Så jag får se om jag byter lösenet igen ändå. Någon som har tips på en bra film jag kan se ikväll? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0