Myspys dag

Novalie var ganska gratis inatt kan jag lova. Lägstbjudande.. Hon somnade vid 21.30, vaknade vi 24. Sen sov hon 3 timmar innan hon vaknade igen och pep o gnällde konstant tills vi gick upp kl 8. Mysigt!? Inte så väldigt..Men på morgnarna är hon super gosig och ligger gärna kvar i sängen ett bra tag och kollar på klipp på youtube och bara myser och kramas. Och det är så hon är som mest generös med pussar också, man behöver inte ens fråga, hon bara böjer sig över och pussar lite titt som tätt. Jag är kär!

Idag har vi bara lekt och tagit det lugnt, hade tänkt att gå till eriksdalsbadet och bada men kände mig så omotiverad, var länge sen jag var ledig och bestämde mig för att vi bara blir hemma och packar upp, leker och fixar idag. Fast en promenad till mormor och morfar blir det nog i eftermiddag. Och så tänkte jag köpa en hårfärg och färga håret ikväll när Novalie somnat. Om hon somnar. Ha ha ha..,..

Ställde ut vagnen på våran väldigt minimala ballkong och lät Nova sova där ute, hade öppet och stod där mest hela tiden för att hålla koll. (bor på bottenvåningen) Hon sover mycket bättre ut
omhus än inne, friska luften är nog skön. Hon sov alltid så på dagis så jag vill att hon ska fortsätta med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0