Måndag

Novalie och jag hade en turbosnabb mysmorgon imorse innan min farfar kom och hämtade henne kl 8. hon ska vara där ons, tors också medan jag jobbar. snälla gud, låt oss få en dagisplats snart så vi slipper pussla så mycket. Fast hon har det så himla bra så sålänge dom orkar så är jag väldigt tacksam.

Jag drog iväg till jobbet samtidigt som dom åkte, slutade 16 och mötte upp mamma och Nova. (hon hämtade henne hos farfar. min snälla mamma) Novas gudmor kom över på middag och vi lekte och busade innan Nova skulle sova. Men nattningen var inte alls rolig idag så jag var inget vidare sällskap, men så är det ibland. Nu sover hon äntligen och jag kollar på moberg på 4an. dock har jag svårt för honom som skådis så det får nog bli en film istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0