Jobbelijobb

Idag började jag jobba kl 12, vid 10 kom farfar och Steffi och hämtade Novalie, sen klädde jag på mig och sminkade mig och stack till bussen. Dagen var så förbannat seg på jobbet, sämsta månaden för detaljhandeln, men vi hade rolig som vanligt. På fredag är jag ledig, då ska jag och Nova förhoppningsvis träffa Tette och Malou hoppas jag! Vad vi ska göra är dock oklart, men jag tänkte föreslå att dom kommer hem hit och leker. Novalie ska ju till pappa kl 15 så då kan vi bara åka in och möta honom i stan så går det snabbare, då får vi mer tid med T och M.

Nova slocknade i sin säng direkt när vi kom hem och har bara pipit 2 gånger sen hon somnade, hoppas hoppas det håller i sig hela natten! Nu ska jag krypa ner jag också så jag får sova lite också.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0