Hej bloggen

För min alldeles egna skull har jag beslutat att börja blogga igen, men vissa delar av mitt liv vill jag inte längre dela med okända allmännheten så de som vill ha anv och lösen får fråga efter det. Men kommer såklart skriva här också.

Sitter i soffan i min och Novas nya hem och dricker ett glas vin medan hon snarkar inne i sin säng. Vi bor numera i Hammarbysjöstad och inte i Norrtälje med hennes pappa och bror. Livet är surt ibland och det har varit en väldigt jobbig tid men jag börjar känna att allt börjar ordna sig nu. Jag ler.

Imorgon ska jag upp och jobba, men jag tänker inte stressa mig i säng för det. Jag tänker sitta här i min egna soffa,a i min egna lägenhet och njuta av mitt egna vin tills JAG känner att jag vill sova. I lugn och ro, utan stress.

Novalie pratar massor för övrigt, får ångest för att jag inte orkar eller haft tid att fylla i hennes babybok på flera månader, får be er om hjälp sen mina vänner, för att minnas saker :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej :) Kul att du börjat blogga igen, hoppas du kommer skriva lite inlägg som även jag kan läsa o inte bara lösenordsskyddade. Har följt din blogg ganska så länge, började när jag var gravid, tyckte de då blev intressant att läsa om andra mammor, läser många olika bloggar men tycker de e speciellt kul me "vanliga" människor som man kan känna igen sig i o inte bara kändisar, extra kul e de när de e nån man känner igen oxå,jag e oxå från Haninge.
Hoppas du o din dotter kommer trivas i erat nya hem :)
Kram Josefine

Svar: Hej! roligt att du läser min blogg. Jag ska fortsätta skriva här öppet, :) Va roligt, då borde jag ju känna igen dig också. Har vi gått i samma gymnasie kanske? Hur gammal är din lilla? Kram
Amanda

2013-01-06 @ 11:46:29
Postat av: Josefine

Vet inte om vi gick i samma gymnasium,ja gick i Fredrika. Men vet inte riktigt varför ja känner igen dig har nåt svagt minne av att vi kanske har pratat nångång för många år sen på den tiden man hade playahead, om jag inte minns helt fel så skrev vi till varandra där några gånger kommer inte riktigt ihåg hur de kom sig men tror de var nåt om Turkiet, jag skulle åka dit me en kompis, kan va nåt om de, för du reste ju mycke dit ett tag väl, Å sen har jag sett dig på Therese Qvickströms facebook,vi jobbar tillsammans. Tror jag även sett dig några gånger förrut på mina föräldrars gata (de bor vid vendelsömalm) kan de va så att dina föräldrar oxå bodde där förrut? Å kom bara in på din blogg av en slump å då tyckte jag att jag att jag kännde igen dig så blev att jag fortsatte följa dig, intressant när jag själv oxå va bonusmamma o även väntade ett eget barn. Min dotter är nu 7månader :)

Svar: Ja men då gick vi i samma skola, gick också på fredrika. känner säkert igen dig också om jag ser en bild :) jag bodde på lorensbersgvägen på den tiden, med mina föräldrar så det kan ju stämma det också. Och tette känner jag ju så det var inte så konstigt haha. Världen är liten :) eller Haninge rättare sagt haha. Va mysigt med en "liten" :) Vart bort ni nu då? har du också en blogg?
Amanda

2013-01-06 @ 21:40:15
Postat av: Josefine

Mina föräldrar bor oxå på Lorensbergsv så bodde oxå där under gymnasie tiden hehe, ja världen e liten å speciellt Haninge haha. Nu bor vi i Handen. Jo jätte mysigt me en liten :) fast hon börjar kännas så stor,de går ju så fort :( Ne jag har ingen blogg men finns ju på facebook, du kan ju hitta mig på Therese sida, josefine strandberg :) Kram

Svar: Ja jag gick in och kollade, känner ju igen dig också. Varför umgicks aldrig vi? Haha. vilken söt flicka du har :) Såg att du började jobba på maxi 2005 också, då jobba jag också där. himla märkligt att vi aldrig setts mer :)
Amanda

2013-01-07 @ 23:25:11
Postat av: Josefine

Haha ja varför umgicks inte vi :) jaha jobbade du oxå där då,va sjukt, i kassan? När slutade du där då? Tack :) din dotter e oxå super söt!

Svar: Ja i kassan, slutade i augusti 05. Jobbade bara där några månader sen åkte jag till turkiet som vanligt haha.
Amanda

2013-01-08 @ 16:00:07
Postat av: Josefine

Jaha jag började i November, tyckte de va konstigt att ja aldrig sett dig där men då va de inte så konstigt :)

2013-01-08 @ 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0