Veckorna går..

Det är fan sjukt svårt att få tid att blogga nu för tiden. Svårt att få tiden att räcka till överhuvudtaget. jag vill ge all min tid till Novalie, men det går inte för jag måste jobba också så att vi kan leva. De senaste två veckorna har det blivit extra mycket jobb då butikschefen är på semester och jag hoppar in i hennes ställe. Men det är bara roligt, jag älskar mitt jobb! Men ibland får jag dåligt samvete för att jag vaknar upp och längtar till jobbet. Jag vill ju vara med min älsklings baby. Jag vet att det är larvigt, klart man kan få längta till jobbet. Men ändå..

Jag är så otroligt tacksam för all hjälp och stöd jag får med henne nu. Farfar, Steffi, mamma, pappa, mina vänner. Som passa, hämtar, lämnar och hjälper till för att min vardag ska gå ihop innan hon får en dagis plats. Dom är underbara! Och Novalie är super lycklig att få tillbringa så mycket tid med dom :) Idag slutade jag 16, mamma tog ledigt från jobbet idag för att vara hemma med henne. Så jag kunde ta hennes bil, skönt! Det blir samma sak imorgon. Hon är bäst min mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0