Ledig Tisdag

Idag är jag ledig, liksom igår. Ganska skönt faktiskt efter att ha jobbat konstant i två veckor. Vi ska mysa färdigt i soffan innan vi klär på oss och tar rn prommenad till Sickla där vi ska möta min mormor. Vi ska köpa tyg och sedan ska hon sy gardiner åt mig. Det är på tiden att dom kommer upp så det blir lite roligare här hemma :) Färg färg färg tänker jag, men vi får väl se vad det blir. jag älskar färger och blandar allting hemma hos mig. ljusa, mysiga pastellfärger. Då blir man glad.

Ikväll ska vi käka middag hos mamma och pappa. Blir inte så sent dock eftersom jag inte vill att Noven ska somna i vagnen.

Jaha fan vad ointressant det här blev. Återkommer när jag har något vettigt att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0