Inskolning

Idag har vi varit på dagis hela dan. Novalies första dag på nya dagiset. Och som hon älskade det! Hon var glad precis hela dan. Försökte vinka och säga hejdå när vi kom, hon tyckte jag skulle gå. Men hon tyckte nog det var ganska mysigt att jag stannade ändå. Hon brydde sig inte ett dugg om mig, men mysigt att ha mig nära.. okej det kanske hon inte alls tyckte, men jag låtsas det :) Hon var världens gladaste hela dan, lekte med barnen och gick fram och sträckte fram handen till alla fröknar. Gullunge. Hon åt massor och somnade gjorde hon på 5 min trots barnskrik. Hon sov sen i 1 h och 10 min. jag var i chock, så länge sover hon aldrig inomhus. Allt gick kanon alltså. Redan innan lunch sa ena pedagogen att jag kunde lämna Nova en stund själv redan imorgon, trots att dom bara på morgonen sagt att här är det 5 dagars inskolning som gäller oavsett. Dom var så imponerade över hur trygg och social hon är :) så det var ju kul! Men imorgon är det morfar (min pappa) som har inskolningen och den har han sett fram emot så det blir en dag till ändå.




Kommentarer
Postat av: Pullan

Du är så duktig!!!! Jag är stolt och imponerad av dig grymmaste morsan <3

2013-02-25 @ 21:22:05
URL: http://linneaeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0