Vår

Novalie satte sig i soffan och pekade på tvn, första gången på flera veckor som hon överhuvudtaget vill se något annat än pippi, jag var inte sen med att sätta på bollibompa. Där satt hon alldeles tyst och stilla en lång stund så jag och tog en snabb dusch och sminkade mig, när jag gick uti vardagsrummet för att klä på henne så satt hon så fint och sov i soffan. Lilla tröttfisan. Idag ska vi åka och köpa en present till min kära syster som fyller 30(!!!) år idag. Men det får vänta tills tröttmössan vaknar. Det ser ut att vara fint väder ute så vi ska nog inviga Novens nya vårjacka som hon fått av mormor och morfar. Och conversen åker nog också på, för oss båda! hihi. Välkommen våren!

Ha en kanon dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Siri

Va har novalie för storlek på skor? Ja köpte ettpar rosa converse till henne i vintras å trodde dom skulle passa nu när de blir vår.. men hennes fötter är för breda.. går typ inte att få i skorna.. S K I T! :(

2013-04-14 @ 11:57:28
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0