Söndag

Äntligen är min lilla älskling hemma efteren helg hos pappa och brorsan. SHIT vad lik Novalie börjar bli Liam nu. Hon är så otroligt lik honom i den åldern så det är sjukt. Älskade Liam <3

Hon ropade pipppiii så fort vi kom innanför dörren så jag satte henne framför pippi medan jag stekte lite super avancerad blodpudding till henne.. Själv tänkte jag äta lite räkor och ta ett glas vin ikväll till de sista två avsnitten av homeland. Sjukt bra! Har jobba 7 dagar av 7 idag så imorgon är jag ledig, då ska jag träffa Fia. Men först ska jag sortera lite kläder och gå ner med lådor till källaren. Nu börjar Nova bli pipig så vi ska nog gå och ta ett bad nu innan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0