Måndag

Nemen, se där! 3 inlägg på en vecka. Kan det vara så att jag är på väg tillbaka? Vi får väl hoppas det, jag saknar verkligen att skriva. Häromkvällen satt jag och gick igenom arkivet och läste om när jag var gravid osv och insåg då hur otroligt värdefullt det är att blogga och kunna gå tillbaka och läsa i efterhand.

Idag gick vi hem till mamma och pappa efter dagis och käkade middag, sedan fick vi skjuts hem av pappa som hjälpte mig att sätta upp mina efterlängtade gardinstänger. (som jag har haft sen jag flyttade in i princip, men inte fått upp) Dessvärre visade det sig att min AS fina köksgardin som jag verkligen älskar och längtade efter var alldeles för kort. Saknas typ 112 cm så det är inte lite fult just nu. Men jag ska bege mig till åhlens i dagarna och kolla om det finns något av det tyget kvar, isåfall tänkte jag be mormor sy ihop den. Vore ju alldeles guld. I vardagsrummet blev det tunna lila gardiner, inget speciellt, bara lite mys sådär.

Novalie somnade av sig själv med vällingen i sängen och ikväll+natt hoppas jag verkligen på att få sova för imorgon blir en lång dag. Först ska vi ha 4 intervjuver på jobbet och sedan jobbar jag till stängning så det blir en 12 timmars dag. Sjukt kul ska det bli, men med förutsättning att inte novalie får för sig att pipa/hosta/gnälla/ropa på pippi hela natten. wish me luck.

Nej nu ska jag kolla in serien Arrow.. Någon som sett den? Är den bra? Har precis sett klart homeland som är så sjukt spännande.



Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0