inget internet

Jag har för närvarande inget internet hemma- igen! det bara försvann häromkvällen när jag satt vid datorn. Ringde ownit bredband och fick massor av hjälp, i två omgångar a la 60 min. jätte bra service! Dock funkar internet bara enbart om jag ställer mig med datorn brevid routern. Orka? Svar Nej.

Igår åkte jag och Novalie till rimbo, hem till Sandra och Ted, för att träffa mammagruppen! Det var super skoj att se alla igen. Jag har ju inte träffat någon sen vi flyttade i November. Innan sågs vi lite då och då så att barnen skulle få leka. Det är typ exakt en vecka på dagen, mellan allihopa.

Novalie vaknade innan 7 idag. Inte helt okej tycker mamma som var dun och låg på soffan till 00.30 igår och tittade på Arrow. attsingen. jag hade dock förutspått det så dvdn stod på golvet, så när jag insåg att nova inte tänkte sova mer så satte jag på pippi i sängen och här ligger här än. gos?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0