vilken natt!

Igår när vi skulle äta började jag må sjukt illa och få sprängande huvudvärk så jag la mig på sängen för att vila lite- vilan blev till sömn och jag vaknade vid 4 tiden när Mackan gick upp. Novalie sov alltså från det att hon somnade till ca 4.30 innan hon skrek första gången. Lycka!!! Huvudvärken försvann ju inte för det utan bankar fortf på, men för första gången på veckooor så är jag iallafall utvilad. Jag peta in nappen och hon somnade om brevid mamma. Gosungen! Nu sitter vi och äter frukost framför tvn. Fredagsmys<3

Idag ska vi på kalas hos Freja som fyllde 1 i onsdags, Novalie har inget fint hon kan ha på sig så vi får se vad vi hittar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0