Tröttisar

Vi lämnade L på dagis vid 10 och åkte sen ner på stan en snabbis för att köpa present åt lillebror om fyller år imorgon. och åt lilla Doris som fyller 1 år! Dock kommer vi inte gå på hennes kalas eftersom Nova är sjuk. inge kul stt smitta ner ett gäng 1 åringar. Nova somnade på vägen hem och sov när jag bar upp henne alla trappor, tröttskrutt. Hon sov i sin säng en 30 min ca innan hon skrek. hon fick en ny blöja och ligger nu och sover brevid mig i våran säng. önskar jag kunde göra henne sällskap men måste upp och fix disken och plocka lite innan hon vaknar. Suck. hoppas hon sover länge så jag hinner lägga mig brevid och sova en stund sen, är smärtsamt trött vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0