TRött AB

Fy satan va trött jag är, ligger i sängen och försöker hålla mig vaken medan barnen sitter utanför i vardagsrummet och äter frukost. Jag har öppnat dörrarna så jag ser dom, men jag måste sysselsätta mig för att inte råka somna. Nova var jobbig inatt. sim vanligt. En bra natt behöver jag "bara" gå upp 4-5 ggr och det är ohållbart.Idag ska vi till åkersberga och gå på kalas hos Leon som fyller 1. Vi låg på danderyd samtidigt som dom när ungarna föddes. Det skiljer bara två dagar mellan Leon och Novalie :) Vi ska även kolla på en ny vagn, det verkar bli en emmaljunga scooter s, den verkar riktigt bra och det är på tiden min älskade dotter får en BRA och SKÖN och SÄKER vagn. sådeså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0