Tråklördag

Usch vilken tråkig dag jag har haft. Vi skulle hitta på nåt kul idag med barnen men M hade migrän och jag hade huvudvärk som vanligt, den hade jag dock kunnat leva med. jag och Novs gick ner en sväng på stan och köpte en mössa till Liam och vantar till båda barnrn. Tunnare som är lagom nu. Sen kom vi hem och då gick M in och la sig i sängen och jag och ungarna kollade på tv. Alltså varför besvärar jag mig ens med att tråka ut er med det här? Nej, dagen bara sög. Det enda vettiga vi fick ut av den var några hyllor på väggen som kom upp. Imorgon ska vi nog få upp resten så kanske det ser ut som att någon bor här.

Ååh jag höll nästan på att glömma! Nova tog 2 stapplande ostatiga steg mot mig förut. Jag försökte göra om det men hon satte sig bara min latmask, men nu finns det hopp iallafall. Hon kanske inte kryper sig igenom livet trotsallt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0