Stockholm

Det var planeratat att jag och Novisen skulle till Stockholm igår, eftersom min lillebror fyllde år osv. Men jag blev snor sjuk natten till igår och visste inte om jag skulle palla att åka. Dock i som flera gånger förut så höll jag mig hyffsat pigg tills jag nådde dörren hos mamma och pappa och bokstavligen föll ihop innanför dörren. Som om jag måste vara stark på vägen för Novalie. låter logiskt men också lite konstigt. vi la oss på soffan och Nova som kände att mamma inte mådde bra protesterade inte när jag tyckte vi skulle sova en stund. Sen kom morfen hem och tog över och jag gick in i gästrummet och däckade. Där låg jag hela kvällen och natten och hörde hur folk pratade och skrattade ute i vardagsrummet, usch va tråkigt att jag missade det. Men mamma kom in och bytte spyhinken då och då iallafall. Trevligt. Förra året på Max födelsedag var jag gravid, just på den dagen var jag övertygad om att hon skulle komma, det var det första BF datumet vi fick och jag hade jävliga förvärkar just då. men hon väntade några veckor till..

Idag mådde jag mycket bättre, men fortfarande piss, så pappa tog med sig Nova till jobbet imorse. Vilken underbar familj jag har. har bara legat i sängen hela dagen och tagit det lugnt, någon tv blev det inte tal om eftersom det kräver att man rör ögonen- big no no.
 
Imorgon om jag mår bättre så kommer Elon hit efter jobbet och myser med oss, annars åker vi kanske hem, vi får se. Mackan ska ut imorgon med laget och jag har ingen lust att sitta hemma själv utan internet eller nånting. Blä.

passar på att blogga lite nu hos mamma och pappa eftersom det går liite bättre än cp telefonen ;)

Lägger upp en bild på ena delen av novens rum, det kommer bli så himla mysigt där när allt är klart! 
 



Köpte ett smyckesskrin till nova för ett gammalt presentkort som jag hade på guldfynd, (Vem köper smycken där liksom....) för att lägga hennes smycken i som hon fick i doppresent. Blev jätte gulligt, och den ska hon få när hon är tillräckligt stor för att förstå att den är värdefull :)

Kommentarer
Postat av: Siri

Krya på dig gumman ♥

2012-09-13 @ 16:49:26
URL: http://myfairytale.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0