Nytt!

Nu kan jag inte låta bli att blogga mer, pausen är nu över! Jag har så mycket att skriva hela tiden att min facebook hade blivit överröst med statusar annars. I lördags flyttade vi in i nya lägenheten på gransätersgatan-och fy satan vad vi trivs allihopa! Nova älskar sitt rum och satt och lekte där själv en lång stund igår när vi kom hem. (Hon sov hos sin faster i lördags för att underlätta flytten) Första natten i eget rum gick över förväntan, inte smärtfritt dock. Hon vaknade två gånger mellan 22-02 ca, då gick jag bara in och peta i nappen. Sen framåt 04 så skrek hon till och ville inte ha nappen. Det var så satans kallt på hennes rum då att jag tog in henne till mig för att hålla henne varm och gosa lite. hihi. elementen vet jag inte när dom slår på men vi får nig börja elda i öppna spisen tidigare än jag trott. hon ska lära sig sova själv, så är det bara. Nu på morgonen så kom Liam hit, han har feber så ska inte vara på dagis. han sprang in på sitt rum och stängde dörren och började leka direkt. Nu går han runt i lägenheten och säger, "jag bor här. Jag bor här. amanda, bor jag här??" så jäkla gullig. han ÄLSKAR sitt nya hem. jag blir så lycklig i själen av att se barnen så nöjda, det här är så bra! Och lägenheten blir så sjukt mysig! Idag kommer pappa med köksön också, sen ska han stanna här och passa barnen en timme tills Mackan kommer hem så ska jag åka tilm ikea med Nea och köpa lite små saker till barnen, ljus och väggfästen. har inget internet än så det blir inte så mycket bilder ännu, men snart så.

Kommentarer
Postat av: Siri

Åå va skoj!! Måste få komma och se lägenheten snart! :)

2012-09-03 @ 08:52:53
URL: http://myfairytale.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0