Möhippa

Vilken grym helg jag har hft med gamla barndomsvänner. anledningen till att jag inte bloggat på några dagar nu är för att jag har varit så rädd att råka försäga mig angående Lisas möhippa som var i lördags. Men nu är det lugnt igen. pju vad jobbigt det var att tänka på vad man skrev överallt. Dagen var skit rolig och Lisa blev minst sagt överraskad. Hon trodde att hon skulle smaka på bröllopstårtor men på vägen dit blev hon kidnappad av några tjejer med strumpbyxor över huvudet i en stor svart bil. Mer om möhippan kommer när vi fått internet igen, sjukt jobbigt att blogga från mobilen. Har varit hos doktorn med Nova på morgonen och hon har tydligen dubbelsidig öroninflammation, ögon inflammation och lrftig förkylning. kul jul. Vi som ska på 1 års kalas på onsdag. vi får väl se hur det blir med det. nu vaknade skruttan så vi ska mysa lite på soffan nu innan jag fortsätter packa upp.

Kommentarer
Postat av: siri

De flesta saker finns nog på jollyroom. Jabadabadosakerna finns nog på krabat i norrtan å annars kan man nog googla på de flesta sakerna.. har plockat från nätet men står ju endel info om sakerna namn+tillverkare så borde ju gå att hitta hoppas jag ;)

2012-09-10 @ 21:40:34
URL: http://myfairytale.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0