Ikea

Nu sitter jag i soffan efter en ganska hård dag. rolig men tuff. Barnen lekte i sina rum ett tag på förmiddagen och jag fick tid att packa upp nästan alla mina kläder (en kartong kvar) och alla skor. även alla Liams kläder och en del av Mackans. ja det var typ det. sen var ungarna uttråkade och ville ha min uppmärksamhet båda två, och helst inte samtidigt. Så det blev lite bråk. L vill helst ha ALLT för sig själv och blir svin förbannad om Nova kommer och tar vad än det är han pysslar med, även om hon inte rör just det han leker med. syskonkärlek. Vid 14.30 kom min älskade pappa med köksön som vi köpte i somras och har förvarat hos dom. han bar upp allt själv, min starka pappa. sen byggde han ihoo den också. tack! Sen åkte jag med Nea till ike medan pappa stannade här med barnen tills Mackan kom hem. har jag världens bästa pappa eller vad. på ikea blev det lite smått o gott. skulle köpa en tallrikshylla till novas rum som jag ska ställa böcker i men den vsr slut! Så det blev förlängningssladdar, ljus, diskställ, natt lampor till barnen, en tavla till Novas rum med ugglor och lite förvaring till min garderob. Barnen sover och garderoben är utanför deras rum så jag får fixa iordning der imorgon. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0