hemmadag

Jag funderar seriöst på att byta bloggportal, är så sjukt less på att inte kunna blogga från mobilen. Hur ofta sitter jag vid datan liksom?

Monsterna till barn är helt galna ikväll. Vill inte leka, inte äta, inte sitta still, inte springa omkring. Vad vill dom dååå? Eller jo, Nova åt massor, hon fick äta helt själv idag, jag delade inte ens mackaronerna så hon åt hela långa skruvmackaroner alldeles själv. Det låg ganska mycket på golvet men bra jobbat ändå tycker jag som inte ens satt med henne vid bordet. (Bara för att testa om hon åt bättre då, när jag sitter där så sträcker hon bara all mat till mig och ska mata.)

Idag var första dagen på flera veckor som vi inte hade en enda grej planerad, vi var bara hemma och mös hela dagen. Titta på film och mös bara vi två. Underbart! Idag är det EN vecka kvar tills min lilla lilla skit unge fyller 1 år. Sjukt.

I helgen blir vi bara hemma familjen och har inget planerat, det är också sällan nu för tiden så det blir mys.

Jag skickade efter och framkallade ca 200 bilder till ramar, novas baby bok osv. Idag kom det två kuvert med 9 och 5 bilder i. 14 bilder???? vad hände med alla andra? jag väntar till imorgon och ser om dom kommer, annars får jag ringa och kolla vad som händer.

Nu ska vi kolla på bollibompa innan sängen.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Åå vad mysigt med en dag hemma :) hoppas kort kommer!

2012-09-19 @ 19:03:52
URL: http://www.baksmak.blogg.se
Postat av: carro

Blogg.se har skaffat Android app nu så du vet :) annars kan du ju alltid byta till minbebis.com ;-)

2012-09-19 @ 19:16:40
URL: http://minbebis.com/blogg/carrobarro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0