barnen sover

Ja dom somnade sött i sina sängar i sina nya rum. lyckliga barn, lycklig mamma <3 jag håller på att packa upp mina kläder och in i min walk in closet (hihi) men jag tog en paus och satte mig i soffan. jag skulle vilja lägga upp en bild men det verkar ju inte gå när man bloggar från mobilen. jag är så sjukt nöjd med tillvaron just nu, jag har fått så mycket ny energi med flytten. lägenheten är inte perfekt, den är inte ens speciellt fräsh, men den är våran! Köket är okej, det kommer bli skit snyggt med nya handtag och köksön som kommer idag, sen ska roslagsbostäder byta golv i kök och hall, och även tapeter i kök. det kommer bli så fint! Köksbordet ska stå i vardagsrummet men det tar nog ett tag, vi har inte råd med det just nu. åh det kommer bli så fint när alla ramar, tavlor och grejer är uppe på väggarna. det enda rum som egentligen är komplett är hallen, där ska det bara upp en spegel. nu får ni komma och hälsa på, nu finns det gott om plats för gäster :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter helt underbart, jag vill gärna komma på besök om jag får :-))

2012-09-03 @ 17:43:40
URL: http://angelicawestberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0