Tacos gratäng

Lämnade barnen strax efter halv elva. (Dom vill att man lämnar lite innan lunchen som är kl 11 så att barnen inte kommer precis till det, då har dom svårt att "komma igång") Sen tog jag bussen ner på stan där jag mötte upp en tjej för att köpa en mössa. Men hon hade fyllt bilen med kläder i stlk 80 också så jag kollade igenom det och tog lite tröjor och tjockare strumpbyxor till Nova. Även 3 par vantar och 2 mockasiner. 10 kr styck skulle hon ha för det. Bättre än att köpa ALLT nytt! Iallafall nu när hon börjat dagis och måste ha så mycket extra kläder. Sen gick jag hem och tog tag i disken och barnens rum. Sen slängde jag mig på soffan och tittade på senaste avsnittet av Greys innan jag dammsög köket och vardagsrummet. Nu tänkte jag gå till Ica och handla lite mat. Ikväll blir det taco gratäng här hemma. Mackan ska förmodligen ha födelsedagsmiddag med några kompisar (han fyller år på onsdag) så det blir myskväll bara jag och barnen. Båda två älskar tacos men det är så tråkigt att göra det varje gång, så därför blir det gratäng idag, men jag köper lite bröd ändå som Novalie kan äta, och taco chips till mig och Liam. Jag vet inte vilken variant jag ska göra, jag har två som jag gillar. Ena är med taco chipsen direkt i gratängen och den andra utan. Det blir nog utan.

Recept kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0