Måndag

Jag får låna mammad bil den här veckan så jag tog bilen till jobbet idag. Vi får se om jag gör det imorgon för jag tycker inte om att köra i mörkret, och värre blir det.om det regnar OCH är mörkt.. Novslie hsde haft jätte kul på dagis, blir så glad för att hon är så nöjd.




Helgen i stockholm var underbar! I fredags var det x factor mys med mina föräldrar. Nova avgudar sin mormor och morfar och fick dessutom sova mellan dom, skööönt! På lördagen gick vi till sickla köpkvarter och shoppade. Mamma o pappa köpte vattenkokare och brödrost hem till dom och en present till Linda som fyllde 30 (mackans syster). Sen köpte mamma ett par skit fina skor till mig på din sko. äntligen fick jag slänga mina gamla. Hon köptr också två koftor till Nova.





och den tröjan som är på första bilden, som hon hade idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0