Lite bilder från i lördags

Barnen fick så himla fina presenter i helgen så jag blir alldeles rörd. Novalie fick en bil från disney som har massa olika ljud funktioner och som man även kan lära sig gå med, presentkort, kläder, en giraff från brio, pop up leksak, regnkläder, sponsring till barnvagn, gosedjur, halsband, berlock till sitt armband, duplo, vinter overall, Ja det var det jag kom på just nu men jag har säkert glömt något. Sorry. Liam fick bord och stolar till sitt rum, bilar, play lera, verktygsbord med verktyg, bilbana, traktorer, kläder, osv osv, huuuur mycket som helst! Bortskämda ungar :)

Dagen vart super lyckad och tårtorna var jätte fina! Novas gudföräldrar Elin och Fredrik stannade på middag som Mackan lagade.

Jag har äntligen tagit fingret ur röven och köpt en kalender så nu ska jag börja fylla i den, hittils har jag skrivit upp saker på lappar, sms, och andra ställen i mobilen, så jag lär ju ha tappat bort hälften, så ni som vet med er att vi har något datum inbokat kan väl säga det bara för säkerhetsskull ;)

Sen ska jag gå igenom alla Novas ytterkläder och skor och namna klart allt, och även packa en påse att ta med till dagis imorgon. 

Lite bilder från lördag, Liam är inte med på någon med respekt för hans mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0