kalas och rytmik

jag vill skriva mer om bröllopet men det blir inte rättvist med mobil blogg så jag vill vänta tills jag kommer till datan, vilket blir hemskt sällan nu förtiden har jag märkt. men ikväll kanske. har så himla fina bilder på dom på kameran också.

Idag har vi varit på baby rytmiken som vi går på varje torsdag, eller ja, SKA gå på varje torsdag men vi har missat några. Vid 13 tog ci bussen hem till svea som fyllde 1 år idag. super gott och kul! :) sen gick vi ner på stan och köptr strumpor till L och N, jeans, body och byxor till nova. fanns inget kul i Ls storlek. fet var halva rea priset så det blev sjukt billigt. sen köpte vi kallingar till Liam på hm. han ska ju sluta med blöja nu så då är det bra att ha såna. med monster traktorn på till hans stora förtjusning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0