jobb jobb

det blir inte mycket blogg nu när jag har börjat jobba. men jag ska bättra mig. Skulle varit ledig idag egentligen men tog eriks pass för han är sjuk. idag är det "höst fest" i centrum med special erbjudanden i alla butiker, mysik framträdanden och goodie bags. från kl 16. ska bli så jäkla skoj! jag ska fra fram säljhoran och toksälja klockor hela kvällen. imorgon är jag ledig igen och då åker vi till stockholm. Nu hsr jag jobbat varje dag sen fredags förra veckan, super skönt att jag får in lite timmar.

Novalie ska gå till dagis, och hon ääälskar det fortfarande. Helt otroligt hur glad hon är när jag lämnar henne. hon ålar sig ur mitt grepp och kryper iväg fort som attans. jaja, bättre det än ledsen bebis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0