Första dagen själv på dagis.

Har precis lämnat barnen på dagis. Det har nu varit 3 dagars inskolning och idag är Novalie själv. konstigt! Jag skulle hoppa på bussen nu och fick BETALA! Det hade jag glömt. Annars åker man ju gratis med barnvagn i Stockholm. Men iallafall, vi lämnade Novalie först. jag ville att Liam skulle få se att Novalie också går på dagis och att det kanske skulle bli lättare att lämna honom då. Han har varit lite ledsen senaste veckan och vill inte alls att jag ska gå. Och det funkade! - inte ett pip från hans sida. Och Nova.ska vi inte tala om, jag pussade henne och viskade att jag älskar henne och gav henne sedan till fröken Karin. Vi vinkade och sa hejdå till henne men hon bara log och vände sig mot de andra barnen och kollade vad dom gjorde. Inte ett pip. Ska hämta dom vid 16 idag. ska bli så spännande att höra hur det har gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0