Vilken känsla.

Har precis kommit hem från Stockholm. Jag tog bussen till Danderyd där jag mötte upp Mamma och fick hennes bil. Själv tog hon tunnelbanan. Äntligen rätt fördelning ;) Det gick iallafall väldigt bra! Dock var jag nervös som fan och såg framför mig hur bilen tappade däcken, hur jag körde av vägen och hur bilen exploderade. Detta hände ju som tur va aldrig men det spelades upp många gånger i mitt huvud. Speciellt vid ett tillfälle då jag låg i 100 (som var gränsen) och någon började blinka med helljuset bakom mig och tyckte att jag körde allllldeles för sakta och skulle byta körfält. Jaja, det gjorde jag men fan va skraj jag blev! Tänkte att du nu har jag gjort något fel, fast det hade jag ju inte. Körde i rätt hastighet hela vägen och ändå så körde alla om mig. Fartdårar!

Väl i Norrtälje stannade jag vid apoteket och köpte alvedon åt Liam som är sjuk, och våtservetter. Hämtade upp Novalies barnstiol hos Bosse och åkte tillsist hem. Liam och Marcus är på akuten nu för han har så hög feber och ont i öronen stackarn. Så länge sitter jag och Novalie hemma och låtsas till på hockey. Mackan har köpt bubbel så när dom kommer hem ska vi fira. Om jag är vaken då...Pju vilken lång dag! 15 maj. Kommer aldrig glömma 15 maj.

Förresten, kan ni snälla rara vara så vänliga att gå in på ur och penns sida på fejjan och rösta på min blogg! Jag vill vinna en klocka! Alla har ju börjat gå sönder nu när jag är mammaledig och inte jobbar och underhåller dom. Det är faktiskt sant.

Hejsvejs från en glad Amanda!



(ja, jag har blivit lite dålig på att ta bilder så jag använder gamla..)

Kommentarer
Postat av: siri

Hihi duktig du är!! Tur ja höll mig inne, annars är ja expert på att blinka osv på dom som kör långsamt i "fel" fil.. Skäms.. Hihi ja men absolut får vi göra de :) hoppas liam blir frisk snabbt.. Stackars liten :(

2012-05-15 @ 19:46:09
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri
Postat av: Lisa

Grattis till körkortet! Vet hur det känns att vara utan :( Jag har sytt en solhatt till Linnea men den blev alldeles för liten för henne. Om den passar Novalie och ni gillar den så får hon den :)



/Grannen :)

2012-05-15 @ 22:41:17
URL: http://nealidesign.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0