Vilken dag!

"Städa", körlektion, hem, öppna förskolan, körlektion, plugg, hem, natta bebis, mera plugg. Pjuuu. Nu har jag klarat av sluttestet på datorn och är enligt dom redo för trafiken. Yaya.. Om alla har försäkringar och kör försiktigt så ska det väl gå bra.. Jag tänkte fortsätta plugga hela helgen och nästa vecka är det dags för provet.. Börjar bli lite nervös nu!

Tjuvvägde mig imorse och ser att det nog blir riktigt bra resultat den här veckan! Skönt när det händer något. Mamma sa idag också att hon tycker det syns nu, kul. Ja just det, mamma kom och tog Novalie så jag kunde köra min sista lektion också. Hur underbar är inte denna underbara frodiga kvinna? Superbäst är hon. Åker tidigare från jobbet för att komma hit och passa busen i 1,5 timme för att sen köra lika länge hem. Superdupdermegaapasnäll.
Och imorse var Sara lika snäll som var här. Tack!

Nu ska jag pausa plugget och bege mig ut i soffan och kolla när bög Tony bögar sig med bög Marcus. Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0