Valborg och "söndag"

Igår var det valborg, eller egentligen idag kanske? Jag hänger inte riktigt med. Men vi var i Haninge och hade det super mysigt. Jag, Abbe, Mackan, Ekan och Jocke åkte från Norrtan med bilen på eftermiddagen och väl i Haninge parkerade vi bara bilen och gick sedan bort till gropen vid vendelsömalms skolan där dom andra väntade på oss. Där blev det lite brännboll och kubb. Roligt att se några gamla ansikten igen. Sen fortsatte firandet hemma hos Jacke där vi grillade och umgicks. Det slutade med att vi drog till Brasseriet i Handen. En liten lokal pub med dansgolv. Jätte roligt när man börjar bli gammal och gaggig;) Jag som är så gammal och vis drack 4 glas vatten och 1 glas vin där så jag mådde toppen imorse! Trots det blev det ändå lite "bakis" käk. Jag åt en kebab sallad. Gott! Inte en enda gång fuskade jag igår heller vill jag bara poängtera. Jag är stark ja! 

Jag höll på att dö av längtan efter barnen på vägen hem idag så jag var alldeles rastlös, men dom kom inte förrän 17.15 så jag hade kunnat njuta och passa på att göra något vettigt under tiden, men Nej..

Dagens mat:

Frukost- En köttbulle.. (Vi skulle gå och käka så jag valde att inte äta någon frulle.
Lunch: Kebab sallad
Middag: Idag är vi lata i familjen malm Nielsen så vi beställer mat. Det är rätt tråkigt tycker jag när man äter lchf. Så jag beställde en natcho tallrik utan chips och så har jag gjort egna ostflarn till. Jag vill kalla det ost chips men Mackan hade en klar bild över hur jag skulle göra, och det hette absolut ostflarn. Så jaja. 




Kommentarer
Postat av: siri

Men gud vad du är duktig!! Önska jag hade sån karaktär som du har!! Skulle åt minstone behöva sluta småäta kakor å godis i tid och otid.. Haha.. Men jag är sämst på det.. :( Svea mår bättre, hon är superpigg nu.. Å föräldrarna är dötrötta efter på tok för få timmars sömn två nätter i rad så men det går nog åt rätt håll nu iaf å de är ju bra :) kram

2012-05-01 @ 19:19:31
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri
Postat av: siri

Hihi.. :) fast du vet ju redan om hemligheten ;) aa ja hoppas vi kan hänga på till parken på fredag :) hon har fyror nu.. Men skulle kanske behöva gå tillbaka till treor tills hon ätit upp sig igen.. Men fyrorna funkar ju så de känns onödigt å köpa treor för förhoppningsvis bara några dagar :)

2012-05-02 @ 14:34:06
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0