Astrid Lindgren

Är precis hemkommer från en liten biltur till Coop för inhandling av välling. Det var häftigt att köra själv och jag kände mig väldigt vuxen. Ibland måste jag stanna upp och fundera på hur gammal jag egentligen är, jag känner mig som 17 men jag fyller ju faktiskt 25 om 2 veckor. Herregud, vad hände!? 

När Mackan kom hem så packade vi in barnen i bilen och åkte ner till akuten med Liam för vad vi trodde var ett litet blodprov, men dom var inte nöjda med hans resultat som hade blivit sämre än igår så vi blev kvar där 1,5 timme. Ls mamma kom också. Tillsist sa läkaren att hon ville göra lite tester som dom inte kunde göra där så det blev remiss till Astrids lindgrens. Eftersom jag inte ännu kan köra inne i Stockholm och eftersom lilla babyn behövde mat och sömn så fick Jessie, Henrik (Ls mamma och kille) och Mackan åka in. Hoppas lillen blir bättre nu. Pluttskrutts älsklings kärleks sötnoooos. Jag älskar honom så att det gör ONT i mig.

Fick pause detta inlägg i typ 30 min eftersom Novalie var på något jäkla mongo humör. Hon låg och skrattade i sängen som om jag kittlade henne fast jag inte ens rörde henne. Och så fort jag gick därifrån så ställde hon sig upp och flinade och hade ner säng mobilen. Nu fick jag hålla fast henne för att hon inte skulle rulla över på mage och ställa sig upp som hon värkar göra i sömnen. Gulliga trollunge.

Ska glo lite på Tv nu innan det är dags för sängen för mig med, blev inte mycket sömn inatt då sjuklingarna tyckte det var roligare att pipa ikapp.

Godnatt folket. 



Kommentarer
Postat av: siri

Ja precis.. Hör ju allt å minsta lilla knäpp eller smäll tror ja att nån är påväg in.. De är ju låst så men man behöver väl bara blåsa på dörren så ramlar den av... :( kan ju inte alls sova.. Borde ha tagit bilen å kört runt hela natten ist.. Svea sover bredvid mig nu, men känns mer som ja får skydda henne ;) hihi

2012-05-16 @ 23:04:30
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0