Maj 11, 2012

Inlägget som jag skrev innan jag åkte hemmifrån förut postades tydligen aldrig, utan hamnade i utkast. Så jag postar det nu istället, några timmar försent..

Novalie sitter i sin gåstol och drar frebrilt i datorsladden där nere, så vi får väl se om datan stängs av eller ej. Vardags överaskningar så att säga ;) Jag har packat klart Novas skötväska med lite kläder och saker som hon ska ha med sig till mormor och morfar i helgen. Det känns väldigt jobbigt i hjärtat att vara utan henne så länge, det har jag aldrig förut varit. Men jag vet att det är nyttigt också, både för henne och mig. Hon har mycket roligare ute på landet med mormor och morfar än hemma i en trång lägenhet där morsan bara ska sitta och plugga. Det blir bra det här. Är det jätte töntigt att jag har packat ner en ram med bilder på mig i? Ja förmodligen, men vafan. Hon måste ju se mamma innan hon ska sova hihi. Det är inte bara jag på bilderna, det är hennes vackra gudmor också. Tanken var att det skulle låta mindre egoistiskt nu men jag tror inte det funkade.

Nu ska jag packa ihop Novalie och lägga henne i vagnen och ta fram bilbarnstolen. för den ska jag också släpa med mig på bussen. Man måste ha egen barnstol om man ska ha med sig babysarna i bilen. Det kan jag förstå, men attans vad jobbigt. Tänker inte släpa med den till Stockholm sen så jag ska fråga om den kan få stå där över helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0