Uropenns toppbloggare

Jag är som sagt en av fyra bloggar som vunnit flest deltävlingar. Jag är alltså nu med och tävlar om året toppbloggare på uropenn. Roligt, jag har aldrig vunnit tävlingar förut så det är jätte kul! 

Man skulle blogga om en produkt från hemsidan och jag kan ju inte annat än blogga om den mumsiga stilrena festina klockan som jag älskar. Herrmodeller tycker jag oftast är snyggare än damodeller, jag gillar inte när det är för smått och puttenuttigt. Och detta är inget undantag. 



Den här klockan är så vacker på nåt vis. Den är stilren och enkel men ändå inte. Och den bruna färgen, mums. Jag älskar brunt. Av alla klockor på hela hemsidan så är det den här som jag fastnat mest för. Det här är dock dammodellen, och det är ju herrmodellen som är snyggast. Festina är ett spanskt märke med hög kvalitet på sina klockor, trots det så finns det klockor som inte alls är så dyra. Man kan ha råd även om man går hemma med mammapenning, det gillar jag! Bra kvalitet för bra pris. Ja tack.

HÄR kan ni läsa mer om klockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0