Torsdag hela veckan.

Vilken kväll! Jag hämtade upp karl på busstation för att sedan åka och tanka. Jag skulle fylla på spolarvätska också vilket jag aldrig har gjort förut så jag hoppade upp och ner lite hysteriskt och trodde bilen skule explodera. Typ. Jag kände mig för cool för att fråga hur man gjorde inne på macken så det var bara att köra på. Bilen expolderade inte om ni undrar..

Sedan hem för att hämta Liams bilbarnstol och sedan till dagis. Nästa stop willys. hem. ut igen. Ja nu hör ju. 

Nu sover alla barn och jag har just tagit mig ett bad. Undrar vad jag ska ha på mig på lördag. Jag vet inte alls, men jag måste packa ner allt eftersom vi åker imorgon bitti. Men jag har nog tänkt att göra det som jag är så bra på- skjuta upp det. Så jag packar imorgon istället medan barnen kollar på bollibompa. (Nja, Novalie kollar mest på allt förutom bollibompa men jaja) Sedan lämnar vi Liam på dagis vid 9.45 enligt min planering. och sedan vidare mot Stockholm. Min älskade vän Sosso kommer från Göteborg i helgen för att vara med och fira min dag, så jag ska först lämna av Novalie med Linnea och sedan ta tunnelbanan in till centralen för att möta henne vid 12. Wie så glad jag är! Vilken sjukt underbar helg det här kommer bli!

Är så himla ledsen bara att inte min farmor ska vara med på mitt kalas. Och mina kusiner såklart men min farmor är ju liksom bäst. Hon tror att hon är typ 20 år yngre än vad hon är, och världens roligaste. Dom åker till Spanien samma dag så jag får klara mig ändå. Okeeeejdå. Men bara om det regnar hela veckan.. Mohahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0