Taxi chauffören på 020

Jag blir så jävla förbannad ska jag få be om att tala om. Läste Metro och Expressen om Taxichaffisen som körde på min älskade vackra kusselusse. Och jag blir så sur! "Jag har inte kört på någon, det borde jag ha märkt.." Säger han?? Okej, men henne krossade ben och frakturer och hudskador kom från att hon ramlade eller? Dessutom säger flera vittnen i området, och inte minst hon själv, att han gasade emot henne och körde på henne. Hur kan man förneka en sån självklar sak? Förbannad blir jag. Må han för evigt lida av nageltrång och tandvärk. Och massa andra hemska saker som jag inte tänker skriva ut här. Dessutom undrar jag hur fan bolaget 020 kan låta honom jobba kvar under utredning. Jag skulle inte vilja åka med en man som är åtalad för misshandel, oavsett om han har blivit straffad ännu eller inte. Dessutom är han pedofil som taffsar på en 17 åring, det känns ju också tryggt. Dom borde stänga av honom från arbete under tiden tycker jag. Punkt.

Har varit inne i Stockholm och lämnat min älskade lilla babyboo nu, jag saknar henne redan. När jag kom hem och såg hennes gåstol i hallen så föll en liten tår, jag vill nästan åka och hämta hem henne igen men det vore orättvist mot mormor och morfar. 

Ikväll ska jag plugga teori, och efter hockeyn ska vi se på en film. En bra hoppas jag. Jag är lite bitter för tillfället så jag vill se en spännande film om onda människor som dör eller något. Japp det vill jag.

Jag bjuder väl på en bild på min vackra skapelse så jag kan få pussa lite på dataskärmen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0