Sjukstuga

Både Liam och Novalie är sjuka så vi har riktig sjukstuga här hemma. Jag känner mig inte helt hundra själv heller men det är bara att bita ihop. Har tagit bort vardagsrums bordet och lagt ut en filt och kuddar på golvet där vi ligger och kollar på tv. Novalie är orolig för Liam, man ser det på henne hur hon kollar på honom hela tiden och klappar på hans ben. Gullungar. När Mackan kommer hem ska vi fixa bilbarnstolarna och åka ner till akuten allihopa. L ska ta blodprov för att kolla infektion. 

Jag hade inte precis planerat att sitta hemma hela veckan men det blir inte alltid som man har tänkt sig. Jag hoppas ungarna är frisk till helgen så vi kan hitta på lite skoj iallafall. Jag vill ut och åka biiiil!

Jag får återkomma med mer spännande update när det händer något mer än blöj byten och alvedon konsumtion. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0