Sjukling

Herregud vilken crapy uppdatering det varit de senaste dagarna. Idag har jag haft all tid i världen att blogga men har helt enkelt inte haft någon ork. Jag är sjuk idag. Det är inte lätt att vara sjuk och ta hand om två barn. Im just saying. Jag samlade lite obefintlig kraft och klädde på ungarna och mig själv. Eller jag klädde inte direkt mig själv, jag satte på mig en tröja. Det är inte ofta jag går ner utan bh och trosor till dagis, men är man sjuk så är man. Vi lämnade honom och gick hem igen och lade oss på golvet, novalie lekte och jag kollade på tv. det är svårt att hålla sig vaken när ögonen viker sig. men jag la mig och sov en timme när hon sov middag. Jag börjar känna mig piggare nu framåt kvällen faktiskt och jag hoppas på fullt frisk tills imorgon då jag ska åka över med några andra mammor till eckerö :) Myspys.

Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0