Sjukhus och mysdag

Mamma och pappa kom förbi med Novalie runt 14 tiden, jag glömde nästan bort att hälsa på dom. Novalie fick liksom all min uppmärksamhet och alla mina pussar. Ojojoj vad jag har saknat henne. Hon var dålig i magen när hon kom, hon hade inte bajsat bra och man såg tydligt hur hon försökte klämma. Det firade hon med att skita 3 gånger idag. PÅ mamma, men äsch det gör inget, hon är ju så söt...

Dagen har spenderats ensamma bara hon och jag för pappa fick åka ner till akuten och kolla upp sin tumme. Dom misstänkte att den var bruten, men det var den inte tack och lov. Hade aldrig orkat ha Mackan hemma sjukskriven i 8 veckor igen. Haha. Det var en spricka och stukning. Vi vek tvätt, fixade med disken, städa lite och gick en promenad. Väldigt lugn och mysig dag. Snart kommer pappa hem och då ska vi titta på film. 

Han blir hemma från jobbet imorgon men Novalie skulle ju vara med Elon imorgon medans jag skriver provet så jag tar med mig henne ändå. Elon vill ju förmodligen fortfarande träffa henne även fast Mackan är hemma. Dessutom är ju Marcus typ döende och kan inte röra sig...;) Om man frågar honom iallafall.



mammorna goin wilde ;) 



Kommentarer
Postat av: Elon

Ja det vill jag :D

2012-05-13 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0