pyskopatbebis

Hon är så lusig min dotter för hon har så skumma saker för sig när hon sover. Hon bökar och rör sig och låter och håller på och nu har hon också börjat ställa sig på alla fyra, och då vaknar hon ju utav det och blir leksugen. När hon ska ställa sig upp så rullar hon från rygg till mage, upp på alla fyra och sedan ställer hon sig. Så jag tror att det är ren reflex som gör så att hon ställer sig på alla fyra, eftersom hon lägger sig på sidan. Hänger ni med? sjukt jobbigt iallafall. Jag orkar liksom inte leka och krypa omkring mitt i natten. L var super snäll inatt såklart. Varför kan dom aldrig vara super snälla samma nätter så att man kanske får sova en natt åtminståne. TRÖTT MAMMA

Idag är tanken att vi ska gå till parken och träffa lite andra mammor, det är hemskt tråkigt väder så jag vet inte om folk kommer dyka upp, men jag går dit iallafall och ser om det finns någon där. Vi ska ju ändå ner på stan och måste ändå komma ut lite så. Synd bara att det var så tråkigt väder just idag.


bebis nova 4 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0