Partymammorna

Nu saknar jag min baby så att det gör ont! Kom heeeeem nu! Hon är faktiskt påväg. 

Hade så sjukt roligt igår alltså, väldigt mycket skratt och även några tårar (glädjetårar). Vi satt hemma hos Thea och drack vin, grillade och snackade innan vi fick för att gå ut och svänga våra lurviga små mamma magar. Riktigt kul var det. Jag tyckte att jag var duktig som varvade vatten och vin men tydligen inte riktigt så bra som jag trott för huvudvärken jag vaknade med skulle kunna få ett eget namn. Tog en shake (tjiho), drack lite cola Zero och tog ett bad, nu är jag på banan igen. Typ. Litegrann.

Imorgon ska jag skriva teoriprovet och jag är så sjukt nervös, men jag känner inte att jag kan göra så mycket mer faktiskt. Jag har svarat på ALLA frågor som finns på testet på datan. 3500 frågor. Hoppas bara inte att alla mina hjärnceller dog med alkoholen igår.

Det är gårdsstädning idag, mackan och jag har aldrig varit med på det. Vi är av en händelse oftast bortresta då. Men nu är vi hemma, men handikappade så vi avstår. Bitter hitler brittfitt (bostadsrättföreningskärringen) skulle hugga våra huvuden om hon såg oss men det skiter vi i. Förra året sa hon till Mackan att han fick skylla sig själv om han inte var med, för då skulle han minsann inte heller få någon korv! Sådeså! Ja men bu fucking hu vad ledsen jag blir.

Dags att göra ett sista test på datan och börja vika lite tvätt för snart kommer mammas älskade lilla sessa hem igen!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0