Ny öppna förskola

Idag ska vi testa en ny öppna förskola i Frötuna. Spännande! Novalie börjar verkligen tycka att det är så roligt nu, igår kröp hon runt och jagade en boll i 2 timmar och brydde sig inte ens om mig. Ställde sig upp mot lite stolar och sög på folks tår. Novalie i ett nötskal, hon bara njöt. Jag tror att hon kommer ÄLSKA dagis när det väl är dags.

5 kg på 2 veckor? Är det omöjligt? Ja kanske, men jag ska försöka iallafall. Nu har jag nästan gått ner 10 kg av 15 utlovade innan min födelsedag. Tanken var att jag skulle börja kombinera maten den här veckan men det får nog bli till helgen, känner mig så bekväm så här att det liksom inte gör mig något om jag drar ut lite påt. 

Är det någon som inte har tummen mitt i handen som kan ge mig lite tips på vad jag kan göra på altanen för att det ska bli snyggt inför fotografering? Och hur klipper man en häck? Jag tänkte åka till flygis och köpa nån blomma innan helgen och ha där ute. och klippa gräset, men sen då? All hjälp mottages tacksamt. 

Så här ser altanen ut nu, det är inte jätte hemskt, bara lite finputs och klippning vad jag kan se. Ska även kasta lite skit som står i hörnet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0