Ny gammal badstol

Novalie kan vara en av de jobbigaste bebisar i världen när hon sover. Jag blir galen på henne. Och så väcker hon Liam som också har ropat 105 gånger inatt så jag har fått mig ett riktigt träningspass! Det värsta är när hon lägger sig på mage och sen upp på alla fyra. då väcker hon sig själv och blir antingen skit sur eller as glad och vill leka. Tack liksom. Och det blir inte bättre! Dessutom märkte jag imorse att hon börjat "prutta" ut maten igen som hon gjorde förut. allt bara flyger och så skrattar hon och blir skit nöjd. Jag tänker att det kanske kan bero på att hon håller på och lär sig något nytt. Jag har hört att när de lär sig något nytt och utvecklas så kan de gå bakåt i något annat. Nu inser jag ju att hon är en liten bebis och allt är naturligt för henne, inget som är mer eller mindre barnsligt. Men det är ändå en tanke liksom. 

Har nyss varit ute på parkeringen och mött en tjej som sålde sin badstol till oss för 50 kr! Det är ju GULD! Skit gullig var hon också, hon körde hela vägen hit och lämnade den åt mig! så hon fick 20 kr extra för att hon var så snäll. Såna människor borde det finnas fler av! Osjälviskt och gulligt. Det gör mig glad. Stolenär iallafall alldeles perfekt och vi ska testa den i badkaret redan ikväll!

Tänkte börja klä på mig lite och sakta men säkert röra mig ner mot dagis, men det bär emot för då måste vi säga hejdå till storebror för den här veckan, och det vill vi inte. Men jag tänkte dra med mig Novalie ner till trafikskolan och sätta mig och plugga lite där. Hon får sitta i vagnen och vara snäll, det har mamma sagt! Sen blir det mamma träning! Och underbart väder är det, tjoho!





Kommentarer
Postat av: siri

Men vilken söt bild!!! Skruttfian med stora nallen! Haha :)

2012-05-07 @ 11:38:17
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0