Nu rann bägaren över...

Usch, nu rann det över. Jag blev så jäkla frustrerad när jag skulle natta Novalie att jag blev tvungen att låsa in mig på toaletten för att inte flippa ut framför henne eller skrika på henne. Hon vägrar sova och vill bara stå och hoppa i sängen och skrattar när jag lite smått hysteriskt ber henne att sova. Jag får hålla fast henne för att hon inte ska ställa sig upp. Jag vet att hon är jätte trött men hon måste bara fatta det själv också, därför kan det räcka med att hålla fast rumpan lite så att hon slappnar av. Men inte ikväll. Ikväll funkar ingenting och hon står fortfarande inne i sängen och håller på. Jag känner mig kraft och energilös ikväll. Jäkla piss kväll. Jag har noll energi när jag äter bara pulver (och några jordgubbar) och det tar på krafterna att ta hand om Novalie hela nätterna, dagarna och kvällarna. Nu är jag slut. Fick lite spel och började gråta hysteriskt och stackars Mackan förstod ingenting. 

Nu har jag lugnat ner mig lite och tänker kolla på eurovision. Novalie får faktiskt vara där inne själv tills hon somnar. Ja om hon inte börjar skrika då men det gör hon ju inte nu, får gå och kolla lite då och då bara så att hon inte äter upp sitt täcke. (Haha lustigt, jag pausade skrivandet och gick in och kollade till henne. Och bara för det låg hon och gnagade hysteriskt på sin tröja som visst låg i sängen.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0